Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Araç alırken alternatif olarak Atto 3 üde incelemiştim bazı inceleme videolarında 50 kw ile 70 kw arasında şarj olduğu için sitem eden yorumlar vardı. LFP batarya kullanıyor soğuk hava ve şarj cihazında aynı anda 2 araç şarj oluyorsa 50 leri görüyor. DC Hızlı şarj ile 70 kW ları görüyorsa normal diye düşünüyorum
Hayır, çoğu durumda normaldir. BYD Atto 3’ün maksimum DC şarj gücü 88 kW olsa da bu değer yalnızca %10–50 SOC aralığında kısa süreli görülür.
Batarya ısısı 15–45°C aralığında değilse, sistem otomatik olarak şarj hızını düşürür.
Eğer art arda uzun mesafe sürüşten sonra DC şarja taktıysanız, sıcak hücreler de hız sınırlamasına neden olur.
Çözüm:
Şarjdan önce araç soğukken veya menzil %20 civarına indiğinde takın.
Uzun yol öncesi uygulamadaki şarj ön koşullandırma (battery preheat) özelliğini aktif edin (2024+ yazılım sürümlerinde mevcut).
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımlar BURADAN bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır. Sitemizde Bulunan Videolar YouTube, Facebook, Dailymotion, v.b. video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir. Videoların hiç biri sunucularımızda bulunmamaktadır.
Gizliliğinize değer veriyoruz
Bu sitenin çalışması için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.