Hyundai Elmas’tan ekim ayında aldığım yeni makyajlı kasa Hyundai İoniq 5, kusurlu olarak teslim edildi. İlk haftadan itibaren araç kendi kendine hızlanma, frenleme ve ESP’nin durduk yere devreye girmesi gibi sorunlar yaşamaya başladım. İlk olarak bayiye götürdüğümüzde herhangi bir kayıt açmadan cihazla kontrol yapıldı ve sorun olmadığı söylendi. Ancak sorunlar devam edince tekrar bayiye gittik, bu sefer arıza tespit edildi fakat tamir edilemedi.
Araç bir süre bayide kaldı, ancak Hyundai’nin yönlendirmesiyle tekrar teste çıkarıldı ve hata alınmayınca tarafıma iade edildi. Ancak sorunlar giderek büyüdü; ESP devreye girdiğinde araç şeritten çıkmaya başlıyor, 90 km/s hızdan sonra direksiyon titriyor ve araç kendi kendine hızlanıp fren yapıyor.
Bu süreçte ne aracı iade alıyorlar ne de mağduriyetimi gideriyorlar. Arıza tespitinden bu yana 3 ay geçmesine rağmen ikame araç verilmedi ve taleplerime dönüş yapılmadı. Sürekli olarak sürecin yurt dışına iletildiği ve yanıt beklendiği söyleniyor. Bugün tekrar Hyundai Elmas
Müdürü B**** Bey ile görüştüm, süreci hızlandıracağını söyledi. Ancak 3 ay geçmesine rağmen neden hala bir gelişme olmadığını sorduğumda, “Bu sorun bizi aşıyor” yanıtını aldım. Eğer bayinin tamir edemeyeceği bir aracı satıyorsa, neden bu aracı müşteriye teslim etti?


Araç bir süre bayide kaldı, ancak Hyundai’nin yönlendirmesiyle tekrar teste çıkarıldı ve hata alınmayınca tarafıma iade edildi. Ancak sorunlar giderek büyüdü; ESP devreye girdiğinde araç şeritten çıkmaya başlıyor, 90 km/s hızdan sonra direksiyon titriyor ve araç kendi kendine hızlanıp fren yapıyor.
Bu süreçte ne aracı iade alıyorlar ne de mağduriyetimi gideriyorlar. Arıza tespitinden bu yana 3 ay geçmesine rağmen ikame araç verilmedi ve taleplerime dönüş yapılmadı. Sürekli olarak sürecin yurt dışına iletildiği ve yanıt beklendiği söyleniyor. Bugün tekrar Hyundai Elmas
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

