Atto 3 araç bazen mobil uygulamaya bağlanmıyor veya konum güncellenmiyor.

ŞarjHattı

Yönetici
Kayıtlı Kullanıcı
Mesajlar
462
Bu durum BYD Cloud sunucu yoğunluğu veya SIM modül senkronizasyon hatası nedeniyle yaşanabiliyor.

Özellikle Türkiye’de bazı operatörlerde (Turkcell/Vodafone) 4G sinyal düşüşü yaşandığında bağlantı kopuyor.

Çözüm:
Aracı kilitleyip 5 dk bekleyin, BYD modemi “sleep → wake” döngüsüne girer.
Alternatif olarak menüden “Data Service Reset” yapabilirsiniz.
Serviste gerekirse “T-BOX firmware” güncellemesi yapılır (özellikle 2023.05 üretimleri için önerilir).
 

Dikkat Çeken Konular

  • Kia EV4 GT, Tesla Model 3 Performance’a Rakip Geliyor

  • Fransa, Dünyanın İlk Kablosuz Şarjlı Otoyolunu Hizmete Açtı

  • Yeni Elektrikli Citroën e-C5 Aircross 2025

  • Tamamen Elektrikli CLA Türkiye’de Tanıtıldı

  • BYD’nin 3.000 Beygirlik Hiper Otomobili Nürburgring Rekorunu Kırdı!

  • Volkswagen ID.UNYX 07 Çin’de Ortaya Çıktı, Daha Büyük, Daha Akıllı, 2026’ya Hazır

  • Kia PV5 Cargo, Elektrikli Ticari Araç Dünyasında Yeni Dönem Başlıyor

  • Ferrari, İlk Elektrikli Aracının Arkasındaki Teknolojiyi Sergiliyor

  • Elektrikli Araç Lastiği Farkı Nedir?

  • 2026 Kia EV9, Cars.com Tarafından “En İyi 3 Sıralı Elektrikli SUV” Seçildi

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımlar BURADAN bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır. Sitemizde Bulunan Videolar YouTube, Facebook, Dailymotion, v.b. video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir. Videoların hiç biri sunucularımızda bulunmamaktadır.
Geri