21 Haziran 2025 tarihinde teslim aldığım Tesla Model y aracımın şarj kapağı kırık şekilde elime ulaştı. Bu sorunun çözümü için 14 Temmuz'da Bakırköy servisine başvurdum ve aracımı servise götürdüm. Ancak bu servis ziyaretinden sonra, aracımın arka eğlence ekranının kırıldığını fark ettim.
15 Temmuz resmi tatili nedeniyle servise ulaşamadım. 16 Temmuz'dan itibaren hem Tesla uygulaması üzerinden hem de telefonla defalarca ulaşmaya çalışmama rağmen ilgili yetkiliye veya İstanbul’daki servislere bir türlü bağlanamıyorum. Uygulama sürekli olarak Atina servisini en yakın servis olarak gösteriyor ama ben İstanbul’da ikamet ediyorum. 15 gündür hiçbir şekilde servis randevusu alamıyorum ve bu durumun mağduriyetimi daha da artırmasından endişe ediyorum.
Arka eğlence ekranımın ücretsiz veya garanti kapsamında en hızlı şekilde onarılmasını ve servisten acil dönüş yapılmasını talep ediyorum.

15 Temmuz resmi tatili nedeniyle servise ulaşamadım. 16 Temmuz'dan itibaren hem Tesla uygulaması üzerinden hem de telefonla defalarca ulaşmaya çalışmama rağmen ilgili yetkiliye veya İstanbul’daki servislere bir türlü bağlanamıyorum. Uygulama sürekli olarak Atina servisini en yakın servis olarak gösteriyor ama ben İstanbul’da ikamet ediyorum. 15 gündür hiçbir şekilde servis randevusu alamıyorum ve bu durumun mağduriyetimi daha da artırmasından endişe ediyorum.
Arka eğlence ekranımın ücretsiz veya garanti kapsamında en hızlı şekilde onarılmasını ve servisten acil dönüş yapılmasını talep ediyorum.
