Kia PV5 🚐 Ticari Elektrikli Araçta Yeni Nesil Dönem Başlıyor!

ŞarjHattı

Yönetici
Kayıtlı Kullanıcı
Mesajlar
463
Kia PV5, Güney Koreli otomobil üreticisinin 2025 yılında pazara sunmaya hazırlandığı tamamen elektrikli ticari araç (eLCV) modeli olarak öne çıkıyor. Hem şehir içi taşımacılığa hem de filo kullanımına yönelik geliştirilen PV5, elektrikli mobiliteyi iş dünyasıyla buluşturuyor.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

🔧 Kia PV5 Teknik Özellikler (Beklenen)​


ÖzellikDetaylar
SegmentElektrikli Hafif Ticari Araç
PlatformHyundai-Kia eS (skateboard) platform
MotorTek veya çift motor opsiyonu
Menzil~400 – 500 km (WLTP)
Batarya64 – 88 kWh seçenekleri
Şarj Süresi20 dakikada %10-80 (DC Hızlı Şarj)
Taşıma Kapasitesi~1.300 kg
Kasa SeçenekleriVan, Shuttle, Kargo, Box
Otonom SürüşSeviye 2 (geliştirilebilir)

Kia PV5'in Öne Çıkan Özellikleri

  • Modüler Tasarım: PV5; kargo, yolcu taşımacılığı ve mobil hizmetler için farklı gövde tipleriyle sunulacak.
  • Yüksek Teknoloji: Dijital kokpit, bağlantılı filo yönetimi yazılımı ve OTA güncellemeleriyle donatılmış.
  • Otonom Hazırlık: Kia, PV5 için Seviye 4 otonom sürüş hazırlığı da yapıyor.
  • Sürdürülebilir Malzeme Kullanımı: Geri dönüştürülmüş ve doğa dostu malzemelerle üretiliyor.

Kimler İçin Uygun?​

  • Kargo ve dağıtım firmaları
  • Şehir içi ticari taşımacılık yapan işletmeler
  • Elektrikli araç filosu kurmak isteyen belediyeler ve kurumlar
  • Servis taşımacılığı ve e-ticaret lojistik firmaları

Kia PV5'in Öne Çıkan Özellikleri

  • Modüler Tasarım: PV5; kargo, yolcu taşımacılığı ve mobil hizmetler için farklı gövde tipleriyle sunulacak.
  • Yüksek Teknoloji: Dijital kokpit, bağlantılı filo yönetimi yazılımı ve OTA güncellemeleriyle donatılmış.
  • Otonom Hazırlık: Kia, PV5 için Seviye 4 otonom sürüş hazırlığı da yapıyor.
  • Sürdürülebilir Malzeme Kullanımı: Geri dönüştürülmüş ve doğa dostu malzemelerle üretiliyor.

💬 Sık Sorulan Sorular​


Kia PV5 Türkiye’ye gelecek mi?
👉 Evet, 2025’ten sonra Türkiye pazarı için planlamalar mevcut.


PV5 menzili günlük ticari kullanım için yeterli mi?
👉 400 km üzeri menzil şehir içi ve bölgesel taşımacılık için oldukça yeterli.


Fiyat ne kadar olacak?
👉 Kesinleşmemiş olsa da 1.500.000 TL ve üzeri başlangıç fiyatı tahmin ediliyor.
 
Şehir içi kullanımda da sessizliği ve çevre dostu olması büyük avantaj. Umarım şarj altyapısı gelişimi de bu araçların yaygınlaşmasıyla aynı hızda ilerler. Yoksa 20 dakikada %80 şarj avantajı tam anlamıyla kullanılamaz hale gelir. Bizim firmada da elektrikli araç geçişine yönelik çalışmalar var; PV5'in performansını yakından takip ediyoruz. 🤔
 
Modüler tasarım güzel bir özellik, ama farklı kasa seçeneklerinin fiyatlandırılması nasıl olacak merak ediyorum. Seviye 4 otonom sürüşün "hazırlığı"ndan bahsetmeleri de biraz dikkat çekici. Acaba ne zaman gerçek anlamda seviye 4 otonomiyi görebileceğiz?
 

Dikkat Çeken Konular

  • Kia EV6, Batarya Sağlığında Tesla’yı Geride Bıraktı, Bataryası en dayanaklı araç listesi

  • Kia EV4 GT, Tesla Model 3 Performance’a Rakip Geliyor

  • Fransa, Dünyanın İlk Kablosuz Şarjlı Otoyolunu Hizmete Açtı

  • Yeni Elektrikli Citroën e-C5 Aircross 2025

  • Tamamen Elektrikli CLA Türkiye’de Tanıtıldı

  • BYD’nin 3.000 Beygirlik Hiper Otomobili Nürburgring Rekorunu Kırdı!

  • Volkswagen ID.UNYX 07 Çin’de Ortaya Çıktı, Daha Büyük, Daha Akıllı, 2026’ya Hazır

  • Kia PV5 Cargo, Elektrikli Ticari Araç Dünyasında Yeni Dönem Başlıyor

  • Ferrari, İlk Elektrikli Aracının Arkasındaki Teknolojiyi Sergiliyor

  • Elektrikli Araç Lastiği Farkı Nedir?

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımlar BURADAN bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır. Sitemizde Bulunan Videolar YouTube, Facebook, Dailymotion, v.b. video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir. Videoların hiç biri sunucularımızda bulunmamaktadır.
Geri