Kia ev6 DC hızlı şarjda bazen 240 kW yerine 120 kW civarında hız alıyorum.

ŞarjHattı

Yönetici
Kayıtlı Kullanıcı
Mesajlar
465
Bu, batarya sıcaklığı ve SOC (şarj seviyesi) ile doğrudan ilgilidir. EV6, optimum şarj eğrisine 20–60% SOC aralığında ulaşır.
Eğer batarya çok soğuksa veya %70 üzerindeyse, sistem otomatik olarak akımı sınırlar.

📍 Çözüm: Uzun yol öncesi navigasyonda bir hızlı şarj noktası seçerseniz, araç bataryayı önceden ısıtır (preconditioning).
 

Dikkat Çeken Konular

  • Kia EV6, Batarya Sağlığında Tesla’yı Geride Bıraktı, Bataryası en dayanaklı araç listesi

  • Kia EV4 GT, Tesla Model 3 Performance’a Rakip Geliyor

  • Fransa, Dünyanın İlk Kablosuz Şarjlı Otoyolunu Hizmete Açtı

  • Yeni Elektrikli Citroën e-C5 Aircross 2025

  • Tamamen Elektrikli CLA Türkiye’de Tanıtıldı

  • BYD’nin 3.000 Beygirlik Hiper Otomobili Nürburgring Rekorunu Kırdı!

  • Volkswagen ID.UNYX 07 Çin’de Ortaya Çıktı, Daha Büyük, Daha Akıllı, 2026’ya Hazır

  • Kia PV5 Cargo, Elektrikli Ticari Araç Dünyasında Yeni Dönem Başlıyor

  • Ferrari, İlk Elektrikli Aracının Arkasındaki Teknolojiyi Sergiliyor

  • Elektrikli Araç Lastiği Farkı Nedir?

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımlar BURADAN bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır. Sitemizde Bulunan Videolar YouTube, Facebook, Dailymotion, v.b. video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir. Videoların hiç biri sunucularımızda bulunmamaktadır.
Geri