16 Mayıs 2024 tarihinde Ankara'da bir Hyundai bayisinden satın aldığım sıfır kilometre 2024 model Hyundai Ioniq 5 aracımın, bir yıl tamamlanmadan direksiyonunun dikiş yerlerinde açılmalar ve özellikle daha çok tutulan kısımlarında deformasyonlar, soyulmalar gerçekleşti.
1 Temmuz 2025 Salı günü aracı aldığım bayiye götürdüğümde çok güzel ilgilendiler, direksiyonun değişmesi gerektiği ve garanti kapsamında değiştirileceği söylendi. Akşam telefonla dönüş yapıldığında Hyundai
inin bunu garanti kapsamında saymadığını, kullanıcı hatası kabul ettiklerini söylediler. Genel merkezi kendim aradığımda da aynı cevabı aldım. Adeta direksiyonu tutmanın kullanıcı hatası olduğunu dile getirdiler. Hiçbir ek madde kullanmamama rağmen el kremi, kolonya vb. maddelerin sebep olacağını söylediler. Kullanmadığımı beyan ettiğimde nihai kararın bu olduğunu ve değişmeyeceğini söyleyip kapattılar. Koskoca Hyundai'nin yaklaşımı bu şekilde oldu. Oysa onlarca marka içerisinden Hyundai'yi seçme sebebim garanti ağının ve hizmetinin güçlü olduğunu sanmamdı. Hayal kırıklığına uğradım.


1 Temmuz 2025 Salı günü aracı aldığım bayiye götürdüğümde çok güzel ilgilendiler, direksiyonun değişmesi gerektiği ve garanti kapsamında değiştirileceği söylendi. Akşam telefonla dönüş yapıldığında Hyundai
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

