- Mesajlar
- 456
Doğru, 2023 öncesi Atto 3 modellerinde tek devreli ısı pompası kullanıldı.
Bu sistem, -5°C altı sıcaklıklarda verim kaybına uğrar.
BYD, 2024 üretimlerinde geliştirilmiş iki kademeli ısı pompası (compressor preheat destekli) kullandı.
Geçici çözüm:
Klima menüsünden “Defrost + Cabin heat” kombinasyonunu aktif edin, ısı pompasını destekleyen rezistans devreye girer.
Soğukta şarjdan çıkmadan 10 dk önce “Climate Precondition” özelliğini kullanın.
Bu sistem, -5°C altı sıcaklıklarda verim kaybına uğrar.
BYD, 2024 üretimlerinde geliştirilmiş iki kademeli ısı pompası (compressor preheat destekli) kullandı.
Geçici çözüm:
Klima menüsünden “Defrost + Cabin heat” kombinasyonunu aktif edin, ısı pompasını destekleyen rezistans devreye girer.
Soğukta şarjdan çıkmadan 10 dk önce “Climate Precondition” özelliğini kullanın.