- Mesajlar
- 462
Hayır, çoğu durumda normaldir. BYD Atto 3’ün maksimum DC şarj gücü 88 kW olsa da bu değer yalnızca %10–50 SOC aralığında kısa süreli görülür.
Batarya ısısı 15–45°C aralığında değilse, sistem otomatik olarak şarj hızını düşürür.
Eğer art arda uzun mesafe sürüşten sonra DC şarja taktıysanız, sıcak hücreler de hız sınırlamasına neden olur.
Çözüm:
Şarjdan önce araç soğukken veya menzil %20 civarına indiğinde takın.
Uzun yol öncesi uygulamadaki şarj ön koşullandırma (battery preheat) özelliğini aktif edin (2024+ yazılım sürümlerinde mevcut).
Batarya ısısı 15–45°C aralığında değilse, sistem otomatik olarak şarj hızını düşürür.
Eğer art arda uzun mesafe sürüşten sonra DC şarja taktıysanız, sıcak hücreler de hız sınırlamasına neden olur.
Çözüm:
Şarjdan önce araç soğukken veya menzil %20 civarına indiğinde takın.
Uzun yol öncesi uygulamadaki şarj ön koşullandırma (battery preheat) özelliğini aktif edin (2024+ yazılım sürümlerinde mevcut).