- Mesajlar
- 456
Bu durum genellikle lastik basıncı dengesizliği veya yol eğimi telafisinin yanlış kalibrasyonundan kaynaklanır.
Atto 3’ün direksiyon sistemi EPS (Elektrik Destekli) olduğu için, merkezleme yazılım kontrollüdür.
Çözüm:
Tüm lastikleri ön: 2.5 bar, arka: 2.5 bar olacak şekilde eşitleyin.
Ardından düz ve yatay bir zeminde, direksiyonu tam düz tutarak araç kapalıyken 30 saniye bekleyin — sistem EPS sıfır noktasını yeniler.
Sorun sürerse, serviste “EPS zero point calibration” işlemi yapılmalıdır.
Atto 3’ün direksiyon sistemi EPS (Elektrik Destekli) olduğu için, merkezleme yazılım kontrollüdür.
Çözüm:
Tüm lastikleri ön: 2.5 bar, arka: 2.5 bar olacak şekilde eşitleyin.
Ardından düz ve yatay bir zeminde, direksiyonu tam düz tutarak araç kapalıyken 30 saniye bekleyin — sistem EPS sıfır noktasını yeniler.
Sorun sürerse, serviste “EPS zero point calibration” işlemi yapılmalıdır.