- Mesajlar
- 456
Bu elektrikli araçlar henüz satışa sunulmadı ancak konseptten üretime kadar çeşitli aşamalardalar ve belki de birkaçı hiç gün yüzü görmeyecek.
Elektrikli otomobiller gelecektir ve her yıl otomobil üreticilerinin ürün gamlarına daha fazla EV eklediğini görüyoruz. Lucid, Slate ve
gibi köklü mevcut üreticilerden yeni isimlere kadar herkes elektrikli araçlar üzerinde çalışıyor. Henüz mevcut olmayan ancak yakında mevcut olacak konseptten üretime kadar her elektrikli aracın bir listesini derledik.

Acura'nın ilk EV'si ZDX, Chevrolet Blazer EV'nin iskeleti üzerine inşa edildi, ancak Acura'nın bir sonraki elektrikli crossover'ı ana şirket Honda tarafından geliştirilen yeni bir elektrik mimarisi üzerinde ilerleyecek. Yeni SUV ayrıca 2000'lerin başlarından itibaren RSX adını yeniden canlandıracak ve coupe benzeri bir profil için eğimli bir tavan çizgisi giyecek. RSX'in platformu Honda'nın 0 serisi EV'leriyle paylaşılacak ve RSX ayrıca Honda'nın yeni işletim sistemi ASIMO OS'yi kullanan ilk araç olacak. SUV, Honda'nın Ohio'daki yeni tesisinde inşa edilecek ve 2025'in sonlarında piyasaya sürülecek

Honda, Afeela adlı yeni bir marka için Sony ile ortaklık kurdu (evet, PlayStation'dan sorumlu aynı kişiler). İlk modeli, pek de yaratıcı olmayan bir şekilde Afeela 1 olarak adlandırıldı ve 2026'da piyasaya sürülmesi planlanıyor. Sedanın odak noktası teknoloji, gösterge paneli boyunca bir dizi ekran ve Seviye 2+ sürücü yardım sistemini besleyen 40 sensörden oluşan bir set. Afeela 1, bir çift 241 beygir gücündeki elektrik motoru sayesinde dört tekerlekten çekişle gelecek ve Afeela 300 mil menzil hedefliyor. Satışlar başlangıçta Kaliforniya ile sınırlı olacak ve 2026'da sunulan tek model 102.900 $'lık Signature donanımı olacak, 89.900 $'lık Origin donanımı ise 2027'de piyasaya sürülecek.

Alfa Romeo, benzinle çalışan Giulia'nın (yukarıda görülen) önümüzdeki yıllarda elektrikli bir güç aktarma organıyla yenileneceğini doğruladı. Temel versiyonun yaklaşık 350 beygir gücü üretmesini bekliyoruz, Veloce ise 800 beygir gücüne yakın güç üretecek. Üst düzey Giulia, tarihi Quadrifoglio adını taşımaya devam edecek ve 1000 beygirin üzerinde güç üretmesi gerekiyor. Yeni Giulia, Stellantis Group'un STLA Large platformunda, 800 voltluk, ultra hızlı şarj ve 500 mile kadar menzille üretilecek. Son söylentiler, Giulia'nın 2025 Dodge Charger gibi yanmalı motorlarla da sunulacağını öne sürüyor.

Yeni nesil Giulia gelmeden önce Alfa Romeo yeni bir
piyasaya sürecek. Alfa'nın yaklaşan sedanı gibi Stelvio da STLA Large platformunda ilerleyecek ve hem elektrikli hem de hibrit güç aktarma organlarıyla gelecek. Elektrikli SUV'nin önce gelmesi ve 2026'da bir noktada satışa sunulması bekleniyor.

Hafif spor otomobilleriyle tanınan Renault'un Fransız yan kuruluşu Alpine, bu on yılın sonlarında bir dizi EV ile ABD pazarına girmeyi planlıyor. Bu atılım, Nissan Ariya ile aynı platformu paylaşan kompakt A390 ve daha çok station wagon benzeri bir A490 tarafından yönlendirilecek. A390 için hazırlanan bir konsept, keskin bir stil ve eğimli bir tavan çizgisi gösteriyor ve crossover üç motorlu bir düzeneğe sahip olacak.
Alpine ayrıca A110 coupe'nin elektrikli bir halefini planlıyor, A310 ise Porsche Taycan ile rekabet etmek üzere daha sonra gelecek. Alpine'in EV'lerinin ABD'de piyasaya sürülmesi başlangıçta 2027 için planlanmış olsa da, otomobil üreticisi Trump yönetimi tarafından ithal otomobillere yüksek tarifeler getirilmesinin Alpine'in planlarını geciktirmesine neden olacağını söyledi.

Audi A6 e-tron, aerodinamik gövde ve bir dizi güç aktarma organıyla nihayet 2025'te gelecek. Temel model arka tekerleklere 362 beygir gönderiyor ve 422 beygir dört tekerlekten çekişli bir varyant ve 543 beygir S6 e-tron ile birleşiyor. İkincisi sadece 3,7 saniyede 60 mil hıza ulaşacak. 94,4 kWh'lik bir batarya yaklaşık 350 mil menzil sağlamalı, PPE platformunun 800 voltluk mimarisi ise 270 kW'a kadar hızlı şarj olanağı sağlıyor.
İçeride, kavisli bir panelde 14,5 inçlik bir bilgi-eğlence ekranı ve 11,9 inçlik bir dijital gösterge paneli yer alırken, yolcu isteğe bağlı 14,5 inçlik bir ekranda oyun oynayabilir veya video izleyebilir. Satışlar önümüzdeki yılın baharında başlayacak ve fiyatlar yaklaşık 70.000 dolardan başlayacak.

Bentley'in ilk EV'si 2026'da tanıtılacak ve lüks otomobil üreticisi buna, lüks otomobil üreticisinin ürün gamında benzinle çalışan Bentayga'nın altında yer alacak "lüks kentsel SUV" adını veriyor. Bentley EV'yi "kompakt" olarak adlandırsa da, yeni model yine de etkileyici oranlara sahip olacak ve 197 inçe kadar uzayacak. Elektrikli SUV hakkında çok az ayrıntı biliniyor, ancak yaklaşan Porsche Cayenne EV ile aynı platformu kullanabilir. Bentley EV'nin satışları 2027 model yılı için bekleniyor.
Elektrikli otomobiller gelecektir ve her yıl otomobil üreticilerinin ürün gamlarına daha fazla EV eklediğini görüyoruz. Lucid, Slate ve
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Acura RSX (Beklenen: 2026 Başları)

Acura'nın ilk EV'si ZDX, Chevrolet Blazer EV'nin iskeleti üzerine inşa edildi, ancak Acura'nın bir sonraki elektrikli crossover'ı ana şirket Honda tarafından geliştirilen yeni bir elektrik mimarisi üzerinde ilerleyecek. Yeni SUV ayrıca 2000'lerin başlarından itibaren RSX adını yeniden canlandıracak ve coupe benzeri bir profil için eğimli bir tavan çizgisi giyecek. RSX'in platformu Honda'nın 0 serisi EV'leriyle paylaşılacak ve RSX ayrıca Honda'nın yeni işletim sistemi ASIMO OS'yi kullanan ilk araç olacak. SUV, Honda'nın Ohio'daki yeni tesisinde inşa edilecek ve 2025'in sonlarında piyasaya sürülecek
Afeela 1 (Beklenen: 2026)

Honda, Afeela adlı yeni bir marka için Sony ile ortaklık kurdu (evet, PlayStation'dan sorumlu aynı kişiler). İlk modeli, pek de yaratıcı olmayan bir şekilde Afeela 1 olarak adlandırıldı ve 2026'da piyasaya sürülmesi planlanıyor. Sedanın odak noktası teknoloji, gösterge paneli boyunca bir dizi ekran ve Seviye 2+ sürücü yardım sistemini besleyen 40 sensörden oluşan bir set. Afeela 1, bir çift 241 beygir gücündeki elektrik motoru sayesinde dört tekerlekten çekişle gelecek ve Afeela 300 mil menzil hedefliyor. Satışlar başlangıçta Kaliforniya ile sınırlı olacak ve 2026'da sunulan tek model 102.900 $'lık Signature donanımı olacak, 89.900 $'lık Origin donanımı ise 2027'de piyasaya sürülecek.
Alfa Romeo Giulia EV (Beklenen: 2027)

Alfa Romeo, benzinle çalışan Giulia'nın (yukarıda görülen) önümüzdeki yıllarda elektrikli bir güç aktarma organıyla yenileneceğini doğruladı. Temel versiyonun yaklaşık 350 beygir gücü üretmesini bekliyoruz, Veloce ise 800 beygir gücüne yakın güç üretecek. Üst düzey Giulia, tarihi Quadrifoglio adını taşımaya devam edecek ve 1000 beygirin üzerinde güç üretmesi gerekiyor. Yeni Giulia, Stellantis Group'un STLA Large platformunda, 800 voltluk, ultra hızlı şarj ve 500 mile kadar menzille üretilecek. Son söylentiler, Giulia'nın 2025 Dodge Charger gibi yanmalı motorlarla da sunulacağını öne sürüyor.
Alfa Romeo Stelvio EV (Beklenen: 2026)

Yeni nesil Giulia gelmeden önce Alfa Romeo yeni bir
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Alpine EV'ler (Beklenen: 2029)

Hafif spor otomobilleriyle tanınan Renault'un Fransız yan kuruluşu Alpine, bu on yılın sonlarında bir dizi EV ile ABD pazarına girmeyi planlıyor. Bu atılım, Nissan Ariya ile aynı platformu paylaşan kompakt A390 ve daha çok station wagon benzeri bir A490 tarafından yönlendirilecek. A390 için hazırlanan bir konsept, keskin bir stil ve eğimli bir tavan çizgisi gösteriyor ve crossover üç motorlu bir düzeneğe sahip olacak.
Alpine ayrıca A110 coupe'nin elektrikli bir halefini planlıyor, A310 ise Porsche Taycan ile rekabet etmek üzere daha sonra gelecek. Alpine'in EV'lerinin ABD'de piyasaya sürülmesi başlangıçta 2027 için planlanmış olsa da, otomobil üreticisi Trump yönetimi tarafından ithal otomobillere yüksek tarifeler getirilmesinin Alpine'in planlarını geciktirmesine neden olacağını söyledi.
Audi A6 e-tron (Beklenen: 2025 yazı)

Audi A6 e-tron, aerodinamik gövde ve bir dizi güç aktarma organıyla nihayet 2025'te gelecek. Temel model arka tekerleklere 362 beygir gönderiyor ve 422 beygir dört tekerlekten çekişli bir varyant ve 543 beygir S6 e-tron ile birleşiyor. İkincisi sadece 3,7 saniyede 60 mil hıza ulaşacak. 94,4 kWh'lik bir batarya yaklaşık 350 mil menzil sağlamalı, PPE platformunun 800 voltluk mimarisi ise 270 kW'a kadar hızlı şarj olanağı sağlıyor.
İçeride, kavisli bir panelde 14,5 inçlik bir bilgi-eğlence ekranı ve 11,9 inçlik bir dijital gösterge paneli yer alırken, yolcu isteğe bağlı 14,5 inçlik bir ekranda oyun oynayabilir veya video izleyebilir. Satışlar önümüzdeki yılın baharında başlayacak ve fiyatlar yaklaşık 70.000 dolardan başlayacak.
Bentley EV SUV (Beklenen: 2027)

Bentley'in ilk EV'si 2026'da tanıtılacak ve lüks otomobil üreticisi buna, lüks otomobil üreticisinin ürün gamında benzinle çalışan Bentayga'nın altında yer alacak "lüks kentsel SUV" adını veriyor. Bentley EV'yi "kompakt" olarak adlandırsa da, yeni model yine de etkileyici oranlara sahip olacak ve 197 inçe kadar uzayacak. Elektrikli SUV hakkında çok az ayrıntı biliniyor, ancak yaklaşan Porsche Cayenne EV ile aynı platformu kullanabilir. Bentley EV'nin satışları 2027 model yılı için bekleniyor.
Son düzenleme: