- Mesajlar
- 465
Togg, beklenen çift motorlu 4More versiyonlarını sonunda satışa sundu. Yeni modeller, 435 beygirlik toplam gücüyle performans çıtasını yukarı taşırken, bu güç artışı ne yazık ki vergilendirme tarafında da yankı buldu. Çift motorlu yapı nedeniyle ÖTV oranı %65’e yükseldi ve fiyat etiketi 3 milyon liranın üzerine çıktı.
Vergisiz baz fiyat farkı aslında oldukça düşük olmasına rağmen, Türkiye’nin motor gücü odaklı vergi sistemi yüzünden alıcılar yaklaşık 700 bin lira daha fazla ödemek durumunda kalıyor. Yani performansın bedeli, bu kez kelimenin tam anlamıyla vergiyle ölçülüyor.

Yeni Obsidiyen Paketi ise modele daha agresif bir karakter kazandırıyor. Parlak siyah ön ızgara, özel jant tasarımları, karbon fiber görünümlü dış detaylar ve difüzör dokunuşlarıyla Togg T10X 4More, görsel olarak da “ben farklıyım” diyor. Bu paketle birlikte aracın satış fiyatı 3.233.641 TL seviyesine ulaşıyor.
Teknik tarafta ise güç kadar menzil konusu da dikkat çekici. Dört çeker sistemle birlikte T10X 4More’un menzili 468 kilometreye, daha aerodinamik yapıya sahip T10F 4More’un menzili ise 523 kilometreye geriliyor.

Togg, yeni versiyonların teslimatlarına bu ay itibarıyla başlıyor. Yerli üreticinin bu adımı, sadece performans artışı değil, aynı zamanda Türkiye’de elektrikli araçların vergi politikasına dair tartışmaları da yeniden alevlendirmiş durumda.
İstersen bu metni haber sitesi formatına uygun SEO başlık ve meta açıklamasıyla da düzenleyebilirim. Hazırlayayım mı?
Vergisiz baz fiyat farkı aslında oldukça düşük olmasına rağmen, Türkiye’nin motor gücü odaklı vergi sistemi yüzünden alıcılar yaklaşık 700 bin lira daha fazla ödemek durumunda kalıyor. Yani performansın bedeli, bu kez kelimenin tam anlamıyla vergiyle ölçülüyor.

Yeni Obsidiyen Paketi ise modele daha agresif bir karakter kazandırıyor. Parlak siyah ön ızgara, özel jant tasarımları, karbon fiber görünümlü dış detaylar ve difüzör dokunuşlarıyla Togg T10X 4More, görsel olarak da “ben farklıyım” diyor. Bu paketle birlikte aracın satış fiyatı 3.233.641 TL seviyesine ulaşıyor.
Teknik tarafta ise güç kadar menzil konusu da dikkat çekici. Dört çeker sistemle birlikte T10X 4More’un menzili 468 kilometreye, daha aerodinamik yapıya sahip T10F 4More’un menzili ise 523 kilometreye geriliyor.

Togg, yeni versiyonların teslimatlarına bu ay itibarıyla başlıyor. Yerli üreticinin bu adımı, sadece performans artışı değil, aynı zamanda Türkiye’de elektrikli araçların vergi politikasına dair tartışmaları da yeniden alevlendirmiş durumda.
İstersen bu metni haber sitesi formatına uygun SEO başlık ve meta açıklamasıyla da düzenleyebilirim. Hazırlayayım mı?